Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 20-10-2019 11:25:01
Huishouden & Energie

Waarom zijn de klantenservices van diverse instanties zoals telecm-/televisie-/energie-bedrijven, ziekenhuizen etc. vaak alleen telefonisch bereikbaar en niet via email? voor slechthorenden/doven is dat echt een probleem.

Vaak kunt je via facebook en twitter reageren.  ziggo heeft een contactformulier. bij kpn kun je chatten,
en als je meedeelt dat je slachthorend bent en niet een telefoongesprek kunt voeren, wat krijg je dan voor antwoord, jammer maar helaas?