Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 20-10-2019 11:25:44
Huishouden & Energie

Waarom zijn de klantenservices van diverse instanties zoals telecm-/televisie-/energie-bedrijven, ziekenhuizen etc. vaak alleen telefonisch bereikbaar en niet via email? voor slechthorenden/doven is dat echt een probleem.

Bij zaken zoals u noemt is het m.i. altijd verstandig om dat op de 'ouderwetse' manier dus schriftelijk te doen. als u dat soort zaken ouderwets schriftelijk doet is er ook bewijs dat u degene bent die de wijziging doorgeeft. echter: voor zover ik wee en kan nagaan hebben ook andere instanties die u noemt een 'mijn ... ' e-mail adres. dat geldt ook voor ziggo: https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/klantgegevens/" target="_blank">https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/klantgegevens/ zoals u uit gegeven verwijzing kunt afleiden.

ziekenhuizen, gezondheidscentra hebben veelal die mogelijkheid niet om voor hen moverende redenen. daarbij is ook aan de otrdee dat veel instanties bijv. adreswijzigingen doorkrijgen via adreswijziging bij uw gemeente.