Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 20-10-2019 16:21:15
Huishouden & Energie

Waarom zijn de klantenservices van diverse instanties zoals telecm-/televisie-/energie-bedrijven, ziekenhuizen etc. vaak alleen telefonisch bereikbaar en niet via email? voor slechthorenden/doven is dat echt een probleem.

Maar benut u voor zulke zaken dan nooit de chatmogelijkheden, forums van de betreffende bedrijven of desnoods twitter of facebook, whatsapp e.d.?
ik doe zulke zaken nooit telefonisch want dan kan er van alles fout gaan en is het niet na te kijken of te bewijzen.
hoe het met zakelijk zit weet ik niet, ik heb geen bedrijf, dat zouden ze dan bij higherlevel mogelijk weten, het forum voor ondernemers.