Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 21-10-2019 13:26:19
Huishouden & Energie

Waarom zijn de klantenservices van diverse instanties zoals telecm-/televisie-/energie-bedrijven, ziekenhuizen etc. vaak alleen telefonisch bereikbaar en niet via email? voor slechthorenden/doven is dat echt een probleem.

Ik ben het helemaal  met u eens. ik schrijf liever emails omdat ik dan altijd schriftelijke bewijzen heb in mijn mailbox. tegenwoordig wordt je gedwongen extra te betalen met de telefoon (in italie werken ze met numeri verde, groene nummers, daar hoef je voor klantenservice niet te betalen), of moet je een facebook account oid hebben.
en wachten tot je een ons weegt voor je een snotneus aan de lijn krijgt die “ut ook niet weet”

en ik ben niet doof en niet slechtziend.