Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
willembat - 25-10-2019 16:09:52
Auto & Vervoer

Reservering shell via ing, niet direct terug

Hier precies het zelfde na op 16 okt na tanken in gent met ing pas. we waren er om 21.30 en pomp was gesloten dus gewoon pinnen. nu staat er 62 euro voor de tankbeurt en 150 euro reservering. nu hebben we op 24 okt weer getanked in de avond en 69 euro en 150 euro reservering.

check naderhand mijn saldo en zie dat er dus 300 euro reservering op staat en 113 euro aan tanken. ing gebeld en is een probleem bij de shell en ze hebben daar een schrijven over gehad. shell kan het niet oplossen maar moet rekenen op minimaal 9 dagen voordat ik mijn reserveringen terug krijg. shell pikt gewoon 300,- zonder daar een dienst of product voor te leveren. met andere merken nooit het probleem gehad maar nu 2 x via shell achter elkaar.

zal een aardige spaarpot zijn voor shell al die reserveringen die ze niet terug betalen. bijna gewoon diefstal en je kan er niets tegen doen want ing kan niet terugdraaien aangezien shell dit moet doen na voltooien van tankbeurt. ik hoor van meer mensen die dit hebben met shell in be de laatste dagen.

advies: shell in be maar voorlopig links laten liggen als je snel je reservering terug wil.