Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 28-10-2019 19:07:01
Winkels & Webshops

Klacht: waardeloze service samsung.com

Je schrijft een heel verhaal over hoeveel keer je wel niet gebeld hebt, maar dat is niet relevant.
gaandeweg wordt duidelijker wat er gebeurd is.
je hebt de telefoon laten vallen en opgestuurd.
daarna heb je  een bevestigingsmail gekregen dat de schade volgens de verzekering gedekt is.
en toch kreeg je een rekening. en die heb je keurig betaald.
geen telefoontje of bericht gestuurd dat je het er niet mee eens was. pas na enkele weken ga je protesteren.
dat is aan de late kant. maar je hoeft toch alleen naar de mail te verwijzen en desnoods op te sturen?
dat is toch je bewijs dat je niets hoeft te betalen. of is er meer aan de hand.