Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gv
gvoverbeek - 01-11-2019 14:06:01
Elektronica & TV

Tv gekocht, die steeds defect is,

Heb eerder een bericht gestuurd over mijn samsung tv, die regelmatig knipperend of geheel weggevallen beeld vertoond.
de volgende dag doet hij het weer. men kan geen defect vinden.
gisteren is hij weer opgehaald en weer vindt men niets. de hele dag op de zaak de tv aangezet. geen problemen, ja bij mij thuis gaat het meestal ook zo, tot het probleem weer de kop op steekt.
dit gaat nu al twee jaar zo en steeds keert het probleem weer terug.
nu zegt men  er is niets met de tv.en ik moet maar bewijzen wat er aan de hand is. terwijl een medewerker van expert het gezien heeft.
of genoegen nemen met een tweede handsje. dat nooit natuurlijk.
heb al een standaardbrief verstuurd naar expert. waarbij men ontkend dat er iets mis is. daarin staan onjuistheden die ik per mail goed kon weerleggen dankzij mijn aantekeningen over het verloop.
kortom een gebed zonder end.  het is begonnen toen mijn tv net een half jaar oud was. nu na de garantietijd van twee jaar ben ik geen stap verder.