Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 02-11-2019 15:14:58
Winkels & Webshops

Seniorenpas 2019 betrouwbaarr

Dan ligt de rekening er al langer dan een maand,
je hebt de pas besteld en geen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht van 14 dagen. dus je zit er aan vast en je moet de pas betalen met de extra kosten. en direct weer opzeggen als je er vanaf wilt.
uit de algemene voorwaarden(marita5)
7.4
opzeggen kan schriftelijk, per e-mail (klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl) en via het formulier op onze website (door​ ​te​ ​klikken​ ​op​ ​de ​link https://www.seniorenvoordeelpas.nl/klantenservice" target="_blank">https://www.seniorenvoordeelpas.nl/klantenservice). als de overeenkomst met u telefonisch is aangegaan kunt u ook telefonisch opzeggen. belt u dan naar: 085-0700 900.