Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 05-11-2019 21:23:52
Computers & Telefonie

Laptop niet te repareren. recht op gelijkwaardig produkt?

Of de oorspronkelijk oorzaak te wijten is aan een te krappe behuizing of een te groot scherm blijft een vraag. als de laptop ouder is dan 6 maanden, dan ligt die bewijslast bij u. hp geeft aan dat het val- of stootschade is, het is aan u om het tegendeel te bewijzen.

u hebt de laptop gekocht met een regeling, dat wil niet zeggen dat u de marktwaarde vergoed kan krijgen. in uw gedachte kan je iets in de aanbieding kopen en garantie claimen tegen nieuwprijs. en als de laptop nu een stuk goedkoper zou zijn, was u dan ook akkoord geweest met een lagere prijs?

waar u recht op hebt is een werkend apparaat of uw aankoopprijs terug. meer smaken zijn er niet.