Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 08-11-2019 08:40:17
Elektronica & TV

Telfort

Soms gaat er wat mis en dan is het lastig om het weer goed te krijgen.
als ik het goed begrijp had je een abonnement van telfort, een jaar voor €35 per maand.
telfort gaat stoppen in 2020 en wordt een kpn abonnement.
je hoefde niets te doen, maar je hebt kennelijk wel wat gedaan,
op een of andere manier heb je een abonnement van ziggo genomen. je hebt een box toegestuurd gekregen. 
je bent zelf overgestapt naar kpn, maar met een lagere korting dan die je tot nu toe had. jammer, maar zaken lopen niet altijd zoals je gepland had. met kpn is het nu opgelost, zondag word je weer aangesloten.
nu heb je heel lang gebeld met een de klantenservice, maar mij is nog niet duidelijk of je van het abonnement van ziggo af bent.