Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
damian - 20-11-2019 00:24:52
Geldzaken & Recht

Onterechte incasso

Bedankt voor de reactie's. het verhaal ligt iets ingewikkelder. ik had eerst een ath50 gekocht en deze bleek niet te doen aan mijn verwachtingen dus had ik hem terug gestuurd (geld terug gekregen). toen ik het geld had ben ik voor de dt990 gegaan en deze kwam met een kapotte driver (links). terug gestuurd en gewacht op mijn geld en weer een nieuwe besteld en dit keer was de rechter kant kapot... dus heb ik het maar gelaten. hun geven aan dat er op 30-04-2018 een headset zou moeten zijn verzonden maar ik heb geen mailtjes rond die periode van bax behalve over de kapotte 990. wel zag ik een mail dat hun onterecht een terug betaling zouden hebben gestort betreft de ath50 maar er staat geen rede bij... maar nu geeft het incasso bureau aan dat het om een verzonden ath50 ging wat tegenstrijd met een onterechte terug betaling. want wat is het nou een onterechte terug betaling of een verzonden product..