Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ru
Rudyblok - 20-11-2019 18:27:48
Geldzaken & Recht

Incasso ondanks intrekking

Ideal is de nieuwe acceptemail (oude acceptgiro).
zelf wijzigen kan niet doordat ze dit hebben geblokkeerd in mijn ziggo alleen customer service kan dit doen maar duiken weg onder het verhaal incasso is verplicht en gaan door ondanks intrekking. 

op radar vond ik deze informatie: ik beweer ook niet dat je niet via ideal kunt betalen, maar aut. incasso omzetten in betaling met ideal via 'mijn ziggo' gaat niet. dat moet je of telefonisch of via webcare regelen.