Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 28-11-2019 14:58:17
Geldzaken & Recht

Problemen met ing over tan code

@ing webcare,
een paar weken geleden kwam ik er met de scanner niet uit. hij (de scanner) gaf geen code dus ik kon niet door. het bekende nummer ingetoetst en kreeg een, wel voor het eerst, zeer onwelwillende medewerker die er helemaal geen zin in had me te helpen en zuchtend en steunend me bleef noemen: "maar mevrouwtje, het moet zo goed gaan. ging niet goed. de scanner gaf niet aan wanneer ik codenummer in kon vullen, het zei telkens: good bye! en dan toch als achterlijke bartje toegesproken te worden is niet fijn, kan ik u verzekeren. ook zoals u het hier neerzet: "bankieren app (heb geen mobiele telefoon) of ing scanner: die keuze mag zij helemaal zelf maken". leest voor mij denigrerend.die verdraaide scanner werkt niet naar behoren, d.w.z. de ene keer wel, de andere keer helemaal niet.