Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 04-12-2019 11:37:16
Elektronica & TV

Dyson leverd niet mijn product en geld kwijt, wat kan ik hieraan doen?

Hallo info@scooterservice , 

wat èèn flutreactie van dyson , zij zijn als verkoper verantwoordelijk voor het verzenden van het product , lees ook hier , klik op de rode regels . 

https://www.thuiswinkel.org/bedrijven/faq/57/de-consument-stelt-het-pakje-nooit-te-hebben-ontvangen-wat-nu" target="_blank">https://www.thuiswinkel.org/bedrijven/faq/57/de-consument-stelt-het-pakje-nooit-te-hebben-ontvangen-wat-nu 

verwijs ook naar hun voorwaarden art 7 en art 9 

https://www.dyson.nl/ondersteuning/algemene-voorwaarden.aspx" target="_blank">https://www.dyson.nl/ondersteuning/algemene-voorwaarden.aspx

u kunt een klacht indienen bij de geschillencommissie , 

geschillencommissie 

de europese commissie heeft een online platform voor de consument om buitengerechtelijke geschillen aan te geven. dit kunt u vinden via de volgende link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/" target="_blank">http://ec.europa.eu/consumers/odr/. u kunt het platform gebruiken om geschillen met dyson op te lossen.



neem eens contact op met consuwijzer , 

https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer 

of juridisch loket in uw gemeente , 

https://www.juridischloket.nl/contact/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/contact/#