Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansfrantzen
hansfrantzen - 06-12-2019 14:13:47
Elektronica & TV

Dyson leverd niet mijn product en geld kwijt, wat kan ik hieraan doen?

Het is een schande van dyson, bij kopen lees eerst hun voorwaarden, zie 9.3.

levering
9.1. uw bestelling zal worden voldaan op of omstreeks de verwachte leverdatum zoals aangegeven in de verzendbevestiging, tenzij er sprake is van overmacht (zoals beschreven in artikel 14). indien er niet aan de verwachte leverdatum kan worden voldaan vanwege overmacht, zal er contact met u worden opgenomen over een aangepaste verwachte leverdatum.

9.2. de bezorging is afgerond na de bezorging van de producten op het door u verstrekte adres.

9.3. vanaf het moment van bezorging draagt u de verantwoordelijkheid voor de producten.

9.4. heeft u een verzoek ingediend bij dyson om uw oude apparaat te recyclen, dan wordt u verzocht om het apparaat zodanig in te pakken dat het geschikt is voor verzending. voeg hierbij een duidelijk zichtbaar en leesbaar label aan op de verpakking, met de tekst ‘retour voor recycling’, onder vermelding van uw ordernummer. dyson kan uw oude apparaat niet meer aan u retourneren nadat het opgehaald is voor recycling.

9.5. bestellingen op de website worden alleen in nederland bezorgd. verzending naar bepaalde gebieden (bijvoorbeeld de waddeneilanden) kan langer duren dan aangegeven. voor meer informatie kunt u contact opnemen met dyson, via help@dyson.nl.