Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 09-12-2019 17:02:54
Geldzaken & Recht

Teveel korting gegeven

Als ik het goed begrijp is er in uw winkel een product verkocht met teveel korting. u heeft de klant laten betalen voor een fout gemaakt door degene in de winkel die het heeft verkocht en ik kan mij voorstellen dat de klant daar vanuit moreel oogpunt ontevreden over is. dat dat kan anders zijn als de klant redelijkerwijze kon weten dat er een fout is gemaakt. wie er mogelijk formeel gelijk heeft is een andere kwestie en ook een lastige. als al eerder opgemerkt: een tevreden klant die graag terugkomt is zakelijk gezien ook van belang naar mijn mening. ik ben wel heel erg benieuwd wat een rechter hierover zou zeggen als het tot een procedure zou komen.