Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 18-12-2019 18:11:58
Computers & Telefonie

Apple problemen zonder oplossing

Apple conformeerd zich aan de amerikaanse wetgeving en heeft lak aan de europese regelgeving waarin fabrikanten hebben afgesproken om 2 jaar garantie als standaard te hanteren maar terzijde. toestelllen die defect retour gestuurd zijn worden door refurbishd toestellen vervangen en aan de koper uitgeleverd. als ik de foto zo bekijk zie in niets over de slijtage maar wel iets over de ladingstoestand. de lader is om 0.46 uur ingeplugd en rond 3 uur is de telefoon gecrasht en toen u veel te laat wakker werd door u weer ingeschakeld en doordat de telefoon uitgeschakeld heeft gestaan kan de laadcyclus ook niet bijgehouden worden. ik kan uit de foto niet opmaken dat de accu aan verslijten is want de ladingsconditie is in de grafiek 100%. het zou kunnen zijn dat de telefoon geen mankement heeft maar dat u de grafieken verkeerd interpreteert.