Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
angeliquek - 18-12-2019 23:00:44
Computers & Telefonie

Media markt vervangt moederbord en is half jaar later weer stuk

wat ik tot op heden ondernomen heb is ...

-contact gehad met hp klantenservice ... zijn niet bereid enige hulp te bieden
want ze vinden dat dit een zaak is tussen de mm en mij
-contact gehad met diverse particulieren / winkels of moederbord zo snel stuk mocht of kon gaan
allen raden ze mij aan het er niet bij te laten zitten en mm er op te wijzen dat het kosteloos hersteld dient te worden omdat de levensduur van moederbord langer mee dient te gaan
-contact gehad met mm klantenservice hoofdkantoor
meld dat ik contact moet zoeken met mm waar ik hem kocht
-contact gehad met mm waar ik hem kocht
die meld dat mijn klacht nog in behandeling is dus dat af moet wachten