Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 19-12-2019 09:48:25
Geldzaken & Recht

Canal digitaal wijziging pakket, 14% prijsstijging

U woont in het buitengebied en stelt geen andere mogelijkheid te hebben? daar kan dan uitsluitend sprake van zijn als u niet beschikt over een vaste telefoonlijn via welke u tv en internet kunt ontvangen van diverse providers die gebruik maken van de telefoonlijn.
er is dan sprake van diverse keuzemogelijkheden op basis van het abonnement dat u neemt, van basis  tot welke uitbreiding dan ook. door de verbeterde technieken en ook nog steeds doorgaande verbeteringen wordt de doorgifte steeds beter. en het lijkt mij dat u een vaste lijn heeft tenzij u deze vraag via een mobile telefoon plaatste.  streaming is mogelijk iets langzamer dan bij canal digitaal maar streaming zal zeker niet onmogelijk zijn.

wisselen kan dus naar mijn mening best een optie zijn en doe dus navraag naar de snelheden die een aantal providers nu bij u kunnen bieden.

en als u wisselen echt geen optie vindt, dan maar 'slikken'.