Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

As
Asterisk* - 20-12-2019 09:47:27
Winkels & Webshops

Geen levering loft deur schouten woonidee - harderwijk

Ik heb helaas dezelfde fout gemaakt. ik heb geen maatwerk besteld, maar gewoon een artikel uit zijn webshop, kan zo op de post gedaan worden. ik heb vooruit betaald helaas. de bestelling was 22 november, levertijd zou 1-5 werkdagen zijn. 5 december heb ik hem gemaild met de vraag wanneer hij de bestelling zou versturen. hij heeft toen geantwoord dat hij die woensdag (11 december) de bestelling zou versturen. ik heb niets meer gehoord, telefoontjes neemt hij niet op. op mail reageerd hij niet meer, hij heeft drie andere emails met een verzoek de bestelling aftewikkelen of te annuleren niet meer beantwoord.

ik geef hem nog twee dagen, dan is de wettelijke levertermijn voorbij en ga ik een klacht indienen bij zijn webkeurmerk q-shops en misschien ook mijn rechtsbijstandverzekering maar eens inschakelen.