Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 22-12-2019 09:58:41
Geldzaken & Recht

Aangetekende brief sturen aan ing.... naar een postbus nummer.

Ik ben zelf op een postkamer werkzaam en alle inkomende post wordt door post.nl rond 7.30 uur aangeleverd. een medewerker die tekenbevoegd is neemt de post in ontvangst en tekent de aangetekende stukken en bij het sorteren van de inkomende post worden de poststukken voorzien van een datum stempel om verder verwerkt te worden. als op de envelop niet duidelijk wordt gemaakt voor welke afdeling de brief bedoeld is dan wordt de envelop open gemaakt en de brief ingescant in een soort systeem en gaat de brief het archief van die dag in. wat zeker belangrijk is om op de aangetekende brief de afdeling of de contact persoon te vermelden dus bijvoorbeeld aan of ter attentie van de 't.a.v.' helpdesk incidenten of de contactpersoon die u heeft gesproken want dat maakt dat de brief dezelde dag nog in het postvak van de betreffende alfdeling gedeponeerd wordt en ook afgehaald wordt.