Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 23-12-2019 13:53:09
Winkels & Webshops

Geretourneerd artikel is gebruikt zegt de webwinkel

Heeft u al betaald? het grote voordeel van bol.com is dat ze een achteraf betalen hebben. als u niet heeft betaald dan gewoon uw poot stijf houden. en voortaan altijd voor achteraf betalen kiezen.

als u wel heeft betaald komt het aan op geloofwaardigheid. retouren zijn op zich voor het risico van de klant, maar hier gaat het erom dat de spullen wel zijn geretourneerd maar dat u (in feite) beweert dat de verkoper liegt over de staat waarin u de schoenen naar hem heeft teruggestuurd.

overigens is niet retour nemen wettelijk gezien geen optie. de verkoper mag slechts de waardevermindering van de schoenen in rekening brengen. maar ook dat is een lastige, hoeveel waardervermindering is er door de krassen op de zool?

ik weet niet of u veel van de ecc kunt verwachten in dit geval, omdat het geen simpele case is. mocht u dit spelletje verliezen dan kunt u wel een review op bol.com plaatsen waarin u uw ongenoegen uit. bol.com houdt zich vaak verre van een oordeel, zij strijken alleen maar de bemiddelingskosten op en verder is het ze wel gebakken.