Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
lauracollens - 23-12-2019 16:09:22
Winkels & Webshops

Sneakershop

Mijn dochter heeft ook van haar spaarcentjes dr. martins gekocht en na het verstrijken van de levertijd is er op geen mogelijke manier in contact te komen via telefoon, whatsapp, messenger en e-mail. meerdere keren aangegeven dat ze de bestelling mogen annuleren en binnen de wettelijke 14 werkdagen haar geld terug moeten storten, maar ook daar komt geen enkele reactie op. wat kan ik nu het beste doen? vind het rond uit asociaal aangezien ze de schoenen nog steeds aanbieden met een levertijd van 3-5 werkdagen. #dezemamaisboos