Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
merlevanveen - 23-12-2019 21:09:39
Winkels & Webshops

Sneakershop

Ook ik ben een gedupeerde van deze situatie. inmiddels al geregeld gemaild, gebeld, alle social media kanalen benanderd, een melding gedaan bij rader en opgelicht en nu ook vandaag bij kassa. twee weken geleden al op mijn herroepingsrecht gewezen en dus mijn bestelling geannuleerd, geen reactie en geen geld terug.. welke vervolgstappen zijn nu nog handig?!