Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ex
Expansievat - 24-12-2019 09:32:52
Winkels & Webshops

Geretourneerd artikel is gebruikt zegt de webwinkel

Mijn ervaring met bol is dat je er met hen meestal wel zelf uitkomt, dus laat je niet afschepen en je doorsturen naar obp.

het nadeel van bol wordt wel meer en meer dat zij een platform willen zijn voor vage winkeltjes, die eigenlijk alleen maar troep verkopen, geen garantie willen geven ed.  bol laat in dat geval hun financiele voordeel opwegen tegen jouw klant-ervaring.

denk aan de "illegale" apple snoertjes waarmee bol al eerder in het nieuws kwam.

uiteindelijk moet bol beseffen dat zij hiermee hun betrouwbaarheid beschadigen.  of de klant moet beseffen dat shoppen bij alibaba of aliexpress net zoveel "kopersbescherming" en "100% tevredenheidsgarantie" biedt.