Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bi
BirdyXS - 24-12-2019 21:51:14
Winkels & Webshops

Xooon slechte stof kwatiteit bank.

goed nieuws mag ook vermeld worden:

op 20 november werd ik onverwachts gebeld door het hoofdkantoor van eijerkamp en het probleem werd nu wel serieus genomen.
het gesprek werd per email vastgelegd:

 
ik heb de melding op uw bank eens goed bekeken en ook de reacties. het is spijtig dat de klacht is ontstaan en dat de garantie voorbij is, maar graag willen wij er met u uit komen. met een oplossing waarbij u en wij tevreden kunnen zijn.
 
daarom heb ik u telefonisch een voorstel gedaan:
 
wij nodigen u uit een nieuwe bank te kopen in onze showroom in zutphen of veenendaal voor een minimaal aankoopbedrag van € 1049.00 euro. uw huidige bank nemen wij terug voor 4/7 deel van de aankoopprijs, dus voor € 600,00 euro.

dat was dus een goed voorstel dus, binnen een week een nieuwe 3-zits bank besteld en wordt half januari geleverd.

wij zijn uiteindelijk tevreden met het eindresultaat !

fijne feestdagen :-)
bert.