Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 28-12-2019 19:46:14
Geldzaken & Recht

Online provider laathet de klant zelf uitzoeken

Na het lezen van uw vraag kwam bij mij ook de vraag op of u wel een digitenne ontvanger bij on-line heeft besteld in plaats van bij digitenne van kpn.
na enig zoekebn zie ik echter dat de ontvanger die u noemt specifiek bestemd is voor on-line https://www.rebox.tv/nl/shop/rebox-re-2400-dvbt2-ontvanger-antenne-dsc560/#overview" target="_blank">https://www.rebox.tv/nl/shop/rebox-re-2400-dvbt2-ontvanger-antenne-dsc560/#overview  en uw opmerking/vraag m.b.t. de behandeling inderdaad in mijn woorden zacht uitgedrukt zeer merkwaardig is. in die context heeft u dus een volstrekt ondeskundige medewerker aan de telefoon gehad.

dat is voor mij aanleiding om u te wijzen op https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbieder" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbieder

 dit uiteraard afgezien van het feit dat u al bent verwezen naar de vele mogelijkheden om een hdmi kabel aan te schaffen. ik wijs u wer wel op dat die in diverse kwaliteiten te verkrijgen zijn en dus ook tegen verschillende prijzen. dit neemt niet weg dat ook ik van mening ben dat on-line dient te leveren en vandaar ook mijn verwijzing naar de klachtmogelijkheid.