Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

RP
RP - 29-12-2019 14:49:28
Winkels & Webshops

Bezorger dhl komt niet aan de deur

ook ik heb diverse klachten over dhl, wat n mega slechte service!!!


gister de hele dag thuisgeweest. rond 14u staat t busje letterlijk voor onze deur, ik had de voordeur al geopend, zodat de bezorger binnen kon komen (terwijl ik met de kleine bezig was), rijdt t busje na 2 min weer weg!! ook hier kwam de melding "we troffen u niet thuis"!! terwijl we ook n pakketbrievenbus hebben!!



dit is nu de 5e keer dat ik dit met dhl mee maak! andere x melding "onjuist adres" gehad. op de chat krijg je enkel automat. reacties, maar 0,0 zinnigs! soms komt er chatbericht terug met "een mdw zal contact opnemen", maar nooit reactie gehad!! kassa kan hier meerdere uitzendingen mee vullen lijkt me! ik werk graag mee om dhl eens goed aan te spreken! 



heb zelf bij postnl alleen maar goede ervaringen; zelfs geboortekaart bij geboorte kindjes en onlangs zelfs kerstkaart v onze vaste bezorgen! top!