Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

canerT
canerT - 30-12-2019 16:35:57
Computers & Telefonie

Apple problemen zonder oplossing

Zojuist door apple store den haag gebeld.

manager: badr van der meijden.

22e december contact gezocht naar mij toe met de vraag of ik mijn telefoon nummer kon verstrekken.
30 december telefoontje.

het verstandigste was om een afspraak te maken met de genius bar, om te kijken of het toestel naar behoren werkt en resultaten goed zijn.
laks aan de europese wetgeving inderdaad. maar wel bevestiging voor mij om te zien dat ze totaal niks om klanten geven na aankoop.

mogelijkheid om te weten of een toestel nieuw of remanufactured is kan die niet vertellen omdat deze in de zelfde box zitten?.... wtf.???
nieuw telefoon zit in een gesealde verpakking en remanufactured in een blanco wit doos met imei etc.

meneer zat alles goed te praten van dat het aan allerlij factoren kon liggen en de mogelijkheid voor een nieuw toestel is niet mogelijk.

ik wil hierbij melden dat als je een apple product aanschaft je zwaar besodemietert word, schandalige oplichters!.

*kassa subject?!*