Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 31-12-2019 19:18:36
Elektronica & TV

Tv-store

Gelukkig is het aantal bedrijven die europees geschikte tv toestellen aan de man brengt gedaald en ik geef toe dat bol.com daarvoor had moeten waarschuwen. helaas is het voor bol.com niet te doen om aangesloten verkopers vooraf te screenen en dan schiet er zo'n bedrijf die op grijs gebied tv's importeert er tussendoor. uw klacht bij bol.com kenbaar maken is zeker nodig maar voor u gaat het niets helpen want u bent met de voorwaarden die tv-store er aan stelde akkoord gegaan. in dit geval heeft u verkopers garantie en zal de verkoper het toestel dienen te repareren maar dan wel in eigen beheer of de tv in het land van herkomst te laten herstellen. de zogenoemde paralel import van tv's maakt dat tv's en andere apparatuur goedkoop is en verkopers van die apparatuur willens en wetens hopen dat er niemand gaat zeuren. samsung nederland neemt in sommige gevallen de garantie wel over maar daar heeft u wel bol.com voor nodig want u heeft aan de digitale kassa van bol.com afgerekend en betaald.