Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

maffy1948
maffy1948 - 01-01-2020 08:00:05
Geldzaken & Recht

Online provider laathet de klant zelf uitzoeken

Had dan ook een normale tv provider genomen, want digitenne is van kpn. anders stuur je de heleboel terug naar online want dat kan een maand na leverdatum. al ze geld van ja rekening blijven afhalen dan die blokkeren. zo simpel werkt het. voorderest weinig woorden over vuil te maken. ik zelf heb alles van ziggo en ook daar zijn sommige mensen niet blij mee maar ik kan je vertellen. dat zo lang ik ziggo heb geen last heb gehad altijd netjes te woord word gestaan en als er wat is of vervangen moet worden binnen twee dagen heb je het in huis. maar als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten kom je bedrogen uit. want van dit is de beste dat zijn moment opnamen en geen werkelijkheid. gewoon die troep retour zenden en klaar is het en neem een fatsoenlijke maatschappij. maar het kan ook wel ens liggen hoe je ze benaderd. nou weet ik dat er ook harken tussen zitten dan ben ik al zo klaar met ze tele 2 is er ook zo een genoeg over te lezen is niet voor niets naar t-mobiel gegaan.