Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Si
Siri365 - 04-01-2020 10:21:19
Elektronica & TV

Tv-store

Beste jos, goed dat je dit bericht hier plaatst. ik heb begin oktober dezelfde fout gemaakt door via bol.com bij tv store (toen nog tv plaza) te bestellen. daarna pas alle rampverhalen op internet gelezen. bol.com wilde de order niet meer annuleren dus tv ongeopend retour gestuurd. tv plaza beweerde dat de tv beschadigd bij hen was aangekomen maar weigerde daar bewijs van te leveren. ze zouden de tv terugsturen maar dat is nooit gebeurd. na wekenlang mailen/bellen, contact met verschillende juristen en instanties via de creditcardmaatschappij ons geld terug gekregen.

wij zijn niet de enigen met gedoe. ik heb veel mensen gesproken die problemen hebben met retourneren, kapotte tvs worden geleverd, je zou maar 3 uur naar de tv mogen kijken, de dozen zijn al geopend en ontzettend smerig etc. je maakt mij niet wijs dat dit toeval is. ik heb eerder contact gehad met kassa en ze weten van de vele klachten over dit bedrijf en zijn er mee bezig. in de tussentijd wil ik via deze weg iedereen waaschuwen: koop hier geen tv!!