Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 06-01-2020 13:57:54
Elektronica & TV

Bcc

Ik vind wel dat u een vergoeding mag vragen. het is in feite gevolgschade van een ondeugdelijk product. je moet wel zelf zoveel mogelijk hebben gedaan om de schade te beperken.het is logisch te noemen dat u mocht verwachten dat de koelkast weer zou werken op 4 januari en dat u daar uw inkoopgedrag op heeft aangepast. ik zou mijn etenswaren niet buiten leggen, want dan heb je meteen een feestmaal voor ratten, muizen en ander ongedierte. u moet  wel met winkelbonnen kunnen aantonen dat u uw bederfelijke etenswaren op een bepaalde datum heeft gekocht. als de electriciteit onverwacht langer dan een bepaalde tijd uitvalt, krijg je ook een basis vergoeding voor geleden schade. twee weken zonder koelkast is ook nog eens erg lang, zo lang wil je geen beroep doen op je buren.

misschien kunt u dit verhalen op de inboedelverzekering, het schijnt dat sommige verzekeringen dit wel vergoeden.

ik vind het overigens ook van een waardeloze service getuigen dat bbc u niet opbelt als de bezorgers niet komen opdagen en dat u er zelf achteraan moet gaan om  te horen dat ze niet komen. dat had vanuit bcc moeten gebeuren. in feite zit u nu al 2 weken zonder koelkast. waardeloze service. een goedmakertje mag er wel voor in de plaats komen.