Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 11-01-2020 18:52:14
Winkels & Webshops

Postnl heeft deze week mij 2x een rotstreek geleverd, wie corrigeerd hun?

Jammer, jammer jammer want in principe en wettelijk is de verzender verantwoordelijk voor een juiste verzending en ook aflevering en laat er nu juist de afgelopen tijd veel klachten zijn geweest over het juist wel afgeleverd zijn van een pakket bij buren door ook andere pakketbezorgers en de buren dan verklaren niets te hebben ontvangen en vaak ook niets hebben ontvangen of ook niet thuis zijn of niet voor ontvangst willen tekeken,. u heeft toch een briefje in uw brievenbus gehad waar u het pakje 'wegen niet thuis' (of niet open doen) had kunnen ophalen op bepaals moment en tot wanneer? haalt u het dan niet op, dan is het heel logisch/normaal dat het aan de verzender wordt geretourneerd.

zie o.a. https://www.postnl.nl/images/algemene-voorwaarden-online-frankeren-en-pakket-ontvangen_tcm10-22169.pdf" target="_blank">https://www.postnl.nl/images/algemene-voorwaarden-online-frankeren-en-pakket-ontvangen_tcm10-22169.pdf ? ergo: klagen bij de verzender of wel degene waar het pakket vandaan komt. that is what you have to do! ik heb moeten betalen voor afleverwijziging niet gezien maar kan er over heen hebben gelezen in de voorwaarden. ik lees dat aangegeven tijden een indicatie zijn maar er kan worden afgeweken. zie voor toch een klacht bij postnl art. 15.