Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 11-01-2020 18:54:38
Winkels & Webshops

Postnl heeft deze week mij 2x een rotstreek geleverd, wie corrigeerd hun?

Installeer de app van postnl, dan weet je wanneer het pakje bezorgd wordt,
als je pakje op een andere tijd dan afgesproken is en je hebt extra betaald, klagen bij de afzender. die is verantwoordelijk voor het goed bezorgen van het pakje.
als je niet thuis bent, wordt het pakje soms bezorgd bij een van de buren, maar zijn die ook niet thuis, dan gaat het pakje naar het een afhaalpunt. en daar rijdt de pakketbezorger niet rechtstreeks naar toe. kun je beter de volgende dag afhalen.
wat je moet doen is eens kijken op de website van postnl. en je verder niet zo druk maken.