Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 11-01-2020 19:55:00
Winkels & Webshops

Postnl heeft deze week mij 2x een rotstreek geleverd, wie corrigeerd hun?

Hoe lang van te voren heeft u de aflevertijd aangepast?

verder is het een warrig verhaal. wat voor schuld heeft postnl dat u een week langer op uw pakket moest wachten? en wat maakt het slaapje uit als u niet thuis was op het moment van aflevering?

als u niet thuis bent krijgt u een kaartje in de bus met daarom een link naar een internetadres waar te zien is vanaf wanneer waar de bestelling is op te halen.