Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 12-01-2020 09:52:59
Winkels & Webshops

Postnl heeft deze week mij 2x een rotstreek geleverd, wie corrigeerd hun?

Post.nl hanteert een eerste leveringsdatum die niet gewijzigd kan worden pas nadat de eerste levering mislukt is kan de leveringsdatum en het tijdstip gewijzigd worden. doe die wijziging wel op tijd want als het pakket in het sorteerproces is opgenomen kan het tijdstip niet meer gewijzigd worden. uw gezondheidsproblematiek speelt in deze zaak geen rol want de bezorger is daar niet van op de hoogte dus als u wel thuis bent maar niet open doet gaat het pakket retour en niet bij de buren achter gelaten omdat dat bij pakketten waarvoor een handtekening noodzakelijk is niet mag. de volgende dag wordt het pakket bij een afleverpunt bezorgt en kunt u het pakket in de namiddag afhalen en als uw mailadres bekend is krijgt u daar ook een melding van.