Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
manwijf - 12-01-2020 11:19:51
Winkels & Webshops

Postnl heeft deze week mij 2x een rotstreek geleverd, wie corrigeerd hun?

Heeft u geen t&t-code gekregen van de webshop? daar staat toch een aflevertijd bij. ik verstuur heel veel met postnl en zie dat die aflevertijd bijna altijd klopt. mocht ik een vraag hebben, dan zou ik die stellen aan de bezorger. hij kent de wijk meestal goed.

alles naar je hand zetten, is in ieder geval een onredelijke eis. bestel anders eerder dan nodig en laat het zoals al gezegd afleveren op een ophaalpunt, en/of zorg dat u thuis bent. het is zeer irritant als er besteld wordt, maar de ontvanger verzaakt om thuis te blijven. ben u nog iets goedkoper uit ook.