Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 12-01-2020 16:38:08
Winkels & Webshops

Postnl heeft deze week mij 2x een rotstreek geleverd, wie corrigeerd hun?

Postnl heeft u geen rotstreek geleverd maar u bent zelf de oorzaak hiervan. dat u in "coma"gelegen heeft kan postnl niets aan doen, ook niet dat u niet thuis was is. u krijgt een t&t-code waarop de aanlevering bij benadering op staat. als u die te laat aanpast zit het pakket al bij de bezorger in de bus. en het al dan niet afgeven bij de buren is aan de bezorger zelf om dat te bepalen, wie weet hoeveel narigheid deze hier al mee heeft gehad. en bij niet kunnen afleveren gaat het, na zijn ronde, naar een afhaalpunt waar u het dan de volgende dag kunt ophalen. doet u dat niet dan gaat het pakket na een aantal dagen retour aan afzender. dus waarom u een week langer op uw pakket heeft moeten wachten komt niet door postnl maar door uzelf. volgende keer gewoon naar een afhaalpunt laten sturen kunt u het, binnen een bepaalde termijn, ophalen wanneer het u uitkomt.