Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Tru.
Tru. - 14-01-2020 01:11:36
Elektronica & TV

Smart gedeelte tv werkt niet meer na ong. 2.6 jaar.

Hoi bert, als meer mensen er last van hebben gewoon terug gaan naar samsung en niets over een garantie geklets.
hebben meerdere mensen last van dit soort problemen dan is het gewoon een productie fout.
mijn buurman klaagde hier ook over en zijn tv werkt ook via die hub waar jij het over had en werkt dus ook voor geen meter hij samsung gebeld en er word gewoon gezegd dat zijn tv niet geschikt is voor internet????? dus netflix en de rest zitten erop qua apps maar werken ho maar.. ik zei nou gefeliciteerd met je poppenkast tv dan toch ???
neehoor terug naar samsung en aanhouden jij hebt hem gekocht als smart tv en en dat hij er na korte tijd er mee uitscheid is een productie fout hoog opspelen en vooral volhouden en desnoods anderen met de zelfde problemen erbij roepen/halen. vooralgeen nee als antwoord aanvaarden.....aanhouder wint