Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 21-01-2020 09:57:46
Auto & Vervoer

Autodealer weet van gebrek maar meld dit niet.

Wordt u geconfronteerd met de door u genoemde mogelijke moterstoring? zo ja, dan kunt u de dealer daarop aanspreken d.w.z. aanspreken dat het aan hem/haar bekend zou moeten zijn dat is een bekend probleem is en hij/zij dient dan m.i. te zorgen voor adequate reparatie, m.i. zelfs kostenloos.
als u het probleem nog niet zelf heeft ervaren en u weet her nu wel van, confronteer de dealer daar dan ook mee want dan bent u 'een stap' voor zo het euvel zich voordoet. zie ook deze info: https://peugeot-meeting.nl/forum/viewtopic.php?t=383" target="_blank">https://peugeot-meeting.nl/forum/viewtopic.php?t=383

in beginsel kan dit m.i. worden gezien als een verborgen gebrek. het kan evenwel ook zo zijn dat de dealer er mee bekend is en zo het zich zou voordoen al zelf adequaat zou reageren (zoals ook in de info van de verwijzing genoemd). het kan ook zo zijn dat de dealer de update m.b.t. deze storing voor verkoop aan u heeft uitgevoerd.