Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 23-01-2020 19:00:06
Huishouden & Energie

Verhuurder vraagt 125 pm voor warm water..

Het lijkt mij uitermate zinvol, zoals al aangegeven dat u contact opneemt met https://www.huurcommissie.nl/contact/" target="_blank">https://www.huurcommissie.nl/contact/ en ook met het juridischloket in eindhoven http://www.juridischloket.nl" target="_blank">www.juridischloket.nl
ik herhaal dit advies op basis van de mogelijkheid dat uw verhuurder de verhuur aan u niet ziet als vallend binnen de wet/regelgeving voor sociale woningbouw en hoe dan ook naar mijn mening de verhuurder heel duidelijk zal moeten (kunnen) maken waarop de kosten die de verhuurder wil aanrekenen zijn gebaseerd. het komt op mij zoals ik het nu lees meer over als verkapte huurverhoging (omdat uw vriend er ook is komen inwonen).
u geeft aan een slimme meter te hebben en dat betekent niet meer en minder dat het verbuik dan heel duidelijk bekend is en de kosten ervan dan ook.
maar als u nu een eigen slimme meter heeft dan krijgt u vanaf nu toch ook zelf de afrekeningen? of anders gezegd, wie heeft dan de nota's ontvangen voor het vebruik volgens de meter die u al had? samengevat, vragen die 'tot nadenken zetten'zoals u zelf al doet. 

een van belang zijnde vraag: huurt u van een particulier of een niet woningbouwcoörperatie resp. een commerciële verhuurder?