Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 01-02-2020 11:22:14
Garantie & Verzekeringen

Kan iemand mij helpen mijn zoon is geroyeerd door zijn auto verzekering !! help!

Wie weet raad?
ga eens met uw zoon aan tafel zitten en ga een poosje terug in de tijd. neem een schriftje of open excell. schrijf daar alle inkomsten en uitgaven bij elkaar en het liefst op volgorde van datum. dan krijgt uw zoon inzicht in wat er minimaal moet binnenkomen om alle rekeningen te kunnen betalen. hou dit elke maand bij en het was dan opgevallen dat de verzekering niet betaald werd.
zoals geopperd, laat alle betalingen via automatische incasso doen. de combinatie tussen inzicht en automatische incasso geeft rust en zekerheid. altijd op tijd betalen, altijd het juiste bedrag betalen en beschermd door de wet.

inhoudelijk op het andere probleem, €200 betalingsachterstand is een fors bedrag. mijn vorige autoverzekering kostte enkele tientjes per maand. dus hoeveel maanden is er al niet betaald en hoeveel berichten vanuit interpolis zijn genegeerd? dat uw zoon er niets van begrijpt is vreemd te noemen. als hij al vanaf zijn 16de verzekeringen betaald moet dat toch wel bekend zijn. tussen het moment van betaling en het royeren zitten een hoop contactmomenten. dit in de vorm van brieven of mailings. u kunt mij niet wijs maken dat een herinnering, een eventuele 2de herinnering en de waarschuwing niet ontvangen zijn.