Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 02-02-2020 11:07:36
Winkels & Webshops

Webwinkel doet moeilijk bij retour - electrische step

Ik denk dat hier een paar zaken spelen, u heeft het product gemonteerd en gebruikt door er een rondje mee te rijden. vreemd is dat u toen pas ontdekte dat de band lek was. maar kan het niet zo zijn dat de lekke band is ontstaan juist door het gebruik buiten? door het gebruik is het product vuil geworden dus kan mij er iets bij voorstellen dat de verkoper terughoudend is met het zondermeer terugnemen. zou er technisch wat aan het product mankeren zouden ze geen bezwaar hebben als u hem zo zou terugsturen, in dat geval wordt deze dan gerepareerd.  maar het lijkt mij er op dat u eerder spijt heeft van uw aankoop.  mijn advies maak de verzendkosten over en (laat) de band plakken.