Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 02-02-2020 11:16:37
Geldzaken & Recht

Hoe kom ik af van actieknaller

Ik begrijp uw vraag niet in die zin omdat ik zelf een aantal jaren gebruik heb gemaakt van de e-mail box van ziggo maar dan wel met de aantekening dat ik alleen de mail box van ziggo opende om na te gaan of die niet (bijna) vol zou zijn. ik had (zoals ook nu m.b.t. de e-mail box van mijn huidige provider) deze doorgekoppeld aan ms outlook waar ik vervolgens deze berichten mee binnenhaalde op mij pc /laptop.
ook bij mij kwam en komt het voor dat ik berichten zie die ik vervolgens classificeer als spam of phishing en dan via outlook wegzet als spam en vaak ook nog via de e-mail box van de provider zelf (zoals ik ook bij ziggo) deed). 
ik kan ze dan vaak nog wel in de spambox zien hetgeen ook voordelen kan hebben omdat het ook kan gebeuren dat een wel van belang zijnd bericht geen spam is en dan eenvoudig kan worden teruggezet.

om een verhaal kort te maken: alle naar uw mening 'aktieknallers' consequent wegzetten als spam (en bijv. ook de domijnnaam blokkeren).

en m.b.t. nog een opmerking m.b.t. nederlands, dat kan maar er komt ook veel van dit soort 'rotzooi' uit andere landen.

en nog een tip, mogelijk is het ook zinvol om 'cookies' te verwijderen omdat die soms ook oorzaak kunnen zijn.