Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jordy7107
Jordy7107 - 02-02-2020 11:32:47
Winkels & Webshops

Webwinkel doet moeilijk bij retour - electrische step

Ik denk persoonlijk dat spijt hebben wel het juiste woord is. maar daarom heb ik het recht om het product 14 dagen na aankoop terug te sturen. wat ik na 1 dag al heb gedaan.  

bovendien zou het kunnen dat de band lek is gegaan, maar dan betwijfel ik dus de kwaliteit van het product omdat ik er nog geeneens 5 minuten gebruik van heb gemaakt.  terwijl dit product 539 euro heeft gekost. zou dus kunnen concluderen dat voor dat geld echt wel een beetje kwaliteit geleverd moet kunnen worden. 

ze mogen mijn retour blijkbaar niet zomaar afwijzen. dus ik neem genoegen met een waardevermindering. (wat ze wel aan moeten bieden als ik het goed begrijp)