Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 02-02-2020 12:02:02
Winkels & Webshops

Webwinkel doet moeilijk bij retour - electrische step

door jordy7107 2 feb. 2020  nadat ik het pakket had geopend en de step klaar had gemaakt, heb ik hem buiten getest doormiddel van een klein rondje door de buurt.  toen kwam ik erachter dat de voorband van de step lek was.   


een lekke band of een niet goed opgepompte band, dat zijn twee verschillende zaken.
een lekkeband zal het niet geweest zijn, althans dat is zeer onwaarschijnlijk bij een spiksplinternieuw stepje !!
een niet goed op druk staande band lijkt eerder aan de orde en dat had u bij het monteren en controleren van het stepje moeten/kunnen constateren.
een paar slagen met de fietspomp en het hele gehannes met het stepje was niet aan de orde geweest.  ;-))

 ws het slappe bandje  de "echte" en enige reden om een gebruikte en vuile step te retourneren ? 
dat is slechts mijn bedenkelijke gedachte in deze. :-))