Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 02-02-2020 13:03:40
Winkels & Webshops

Webwinkel doet moeilijk bij retour - electrische step

Het is zeker geen spijt aankoop geweest want bij spijt gaat u de verpakking niet eens open maken en stuurt de step ongeopend retour. u heeft de step afgemonteerd en zoals ik lees ook in gebruik genomen want u bent er mee rond gereden en dat is meer dan op werking testen. uit onderzoek blijkt ook dat de step viezigheid vertoond die u geprobeerd heeft te verdoezelen maar toch opviel en dat wijst zeker op in gebruikname. daarbij geeft u aan geen algemene voorwaarden ontvangen te hebben maar als u op definitief bestellen klikt dient u wel akkoord te gaan met de verkoopvoorwaarden. u krijgt nu een aanbod om tegen verzendkosten de step met lekke voorband retour te ontvangen en dat is best wel een goede optie want meer zit er domweg niet in.