Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 02-02-2020 13:46:30
Winkels & Webshops

Webwinkel doet moeilijk bij retour - electrische step

door jordy7107 2 feb. 2020 om 12:06  tevens waren de banden hard bij het openen.

het bandje was dus niet lek toen u het pakket opende en ook niet toen u er de weg mee opging, maar het lekke bandje is pas ontstaan tijdens het (test)gebruik op de openbare weg !!!! 
toeval bestaat, dit voorval is daar weer een bewijs van ! 
daarmee is de lekke band dus geen steekhoudende reden (meer) om het stepje te retourneren, maar wordt het lekke bandje slechts gebruikt als een zeer zwak excuus.

de leverancier zal/hoeft het gebruikte stepje (vieze banden en spatborden) echt niet terug te nemen.
u heeft het stepje duidelijk gebruikt en kan alleen nog aanspraak maken op de normale  garantievoorwaarden en daar valt een lekke band niet onder.

snel de retourkosten maar overmaken om uw eigendom terug te klrijgen !

marktplaats kan uw vriend zijn om nog van uw (mis)'koop' af te komen.