Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 02-02-2020 19:32:18
Winkels & Webshops

Misleidende actie vomar

Hallo aad piraat , 


de snelste service





wij vinden het belangrijk dat je niet lang in de rij bij de kassa hoeft te wachten. daarom krijgt elke vierde of daarna wachtende klant in de rij de boodschappen gratis. dit zorgt ervoor dat wij ons uiterste best zullen doen om klanten zo snel mogelijk te helpen en altijd de snelste service te garanderen.


spelregels



elke vierde of daarna wachtende klant in de rij krijgt de boodschappen gratis mee.
de klant die al geholpen wordt bij de kassa wordt niet meegeteld als wachtende. de vierde wachtende is dus de vijfde klant in de rij.
personen die elkaar vergezellen bij het boodschappen doen, worden als één klant geteld.
de garantie geldt niet als je bij een andere kassa met een kortere rij kunt aansluiten.
de snelste service garantie geldt niet als alle kassa’s open zijn. als er defecte kassa’s zijn, dan tellen deze niet mee als gesloten kassa.
de vierde wachtende in de rij dient dit direct kenbaar te maken aan de kassamedewerker of een andere medewerker in de winkel.
de snelste service garantie geldt niet voor de servicebalie en de slijterij. als de servicebalie echter in dezelfde lijn ligt als de overige kassa’s dan geldt de snelste service garantie hier ook.
je krijgt uitsluitend de boodschappen gratis die zich in je winkelwagen of -mandje bevonden op het moment dat je als vierde wachtende aansloot in de rij.
de garantie geldt niet voor klanten zonder winkelwagen of -mandje die de vierde wachtende in de rij zijn.
geneesmiddelen, rookwaren, alcoholische dranken en zuigelingenvoeding (0-6 maanden) worden niet gratis weggegeven vanwege wettelijke bepalingen. statiegeld, spaaractieartikelen en telefoonkaarten worden ook niet gratis verstrekt.
de snelste service garantie is bedoeld voor vomarklanten tijdens het normale aankoopproces. wanneer vast komt te staan dat een klant misbruik wil maken c.q. maakt van de garantie, behoudt vomar zich het recht voor om niet tot gratis verstrekking van boodschappen over te gaan.

bron : vomar.nl